TÝMOVÁ ONLINE INTERAKCE

vedení týmu, porad a spolupráce

Trénink vám přinese nový pohled na vedení týmových, projektových či jiných schůzek interaktivně a smysluplně v online. Získáte řadu tipů na interaktivní nástroje pro společnou práci skupiny. Osvojíte si dovednosti, jak skupinu vést, udržet aktivní, zaznamenávat výstupy a dále s nimi pracovat.

CO VÁS V KURZU ČEKÁ 

  • Klíčové zásady pro vedení online schůzek více osob

    • Co je třeba ujasnit si předem – Oč nám jde? Kdo bude? Kolik máme času? Jaký bude výstup? Jak budeme spolupracovat?

    • Příprava na vedení schůzky x příprava ostatních.

    • Tipy pro technický background

  • Nástroje online interaktivity
    • Společná práce skupiny – jamboard, whiteboard
    • Nástroje pro sofistikovanější workshopy – miro, mural…
    • Nástroje pro rychlé průzkumy – slido, metimeter
    • Sdílené složky, soubory…
  • Dovednosti moderátora/vedoucího schůzky
    • Práce s dynamikou skupiny (časové bloky, přestávky, změna forem interakce...).
    • Umění vést a uřídit diskuse skupiny (jak podnítit diskusi, jak uřídit jednotlivce, jak předávat slovo, jak neodbíhat od tématu...).
    • Závěr schůzky a jak pracovat s výstupy.
  • Vizualizace v online při schůzkách a poradách

LEKTORKA KURZU

Časová dotace kurzu

2 x dopolední setkání 8:30-12:30

Prostředí kurzu

MS Teams, online kvízy, mentimeter, jamboard, chat

Forma kurzu

Garance 80% interakce účastníků

Termín kurzu

V případě zájmu nás prosím kontaktujte.

Cena kurzu

4.650,- Kč + DPH