TÝMOVÁ ONLINE INTERAKCE
vedení týmu, porad a spolupráce
Trénink vám přinese nový pohled na vedení týmových, projektových či jiných schůzek interaktivně a smysluplně v online. Získáte řadu tipů na interaktivní nástroje pro společnou práci skupiny. Osvojíte si dovednosti, jak skupinu vést, udržet aktivní, zaznamenávat výstupy a dále s nimi pracovat.
CO VÁS V KURZU ČEKÁ
-
Klíčové zásady pro vedení online schůzek více osob
-
Co je třeba ujasnit si předem – Oč nám jde? Kdo bude? Kolik máme času? Jaký bude výstup? Jak budeme spolupracovat?
-
Příprava na vedení schůzky x příprava ostatních.
-
Tipy pro technický background
-
- Nástroje online interaktivity
- Společná práce skupiny – jamboard, whiteboard
- Nástroje pro sofistikovanější workshopy – miro, mural…
- Nástroje pro rychlé průzkumy – slido, metimeter
- Sdílené složky, soubory…
- Dovednosti moderátora/vedoucího schůzky
- Práce s dynamikou skupiny (časové bloky, přestávky, změna forem interakce...).
- Umění vést a uřídit diskuse skupiny (jak podnítit diskusi, jak uřídit jednotlivce, jak předávat slovo, jak neodbíhat od tématu...).
- Závěr schůzky a jak pracovat s výstupy.
- Vizualizace v online při schůzkách a poradách
LEKTORKA KURZU
Časová dotace kurzu
2 x dopolední setkání 8:30-12:30
Prostředí kurzu
MS Teams, online kvízy, mentimeter, jamboard, chat
Forma kurzu
Garance 80% interakce účastníků
Termín kurzu
V případě zájmu nás prosím kontaktujte.
Cena kurzu
4.650,- Kč + DPH