Poradenství
Poradenské služby
Průzkum spokojenosti
Účinný nástroj, který umožňuje zjistit názory zaměstnanců na důležité jevy ve firmě
Podklad pro příslušná rozhodnutí směřující k rozvoji společnosti
Assessment centrum
Efektivní metoda k výběru nových zaměstnanců
Jednodenní intenzivní program
Účastníci plní řadu písemných úkolů i praktických modelových situací
Hodnocení zaměstnanců
Základní manažerský nástroj
Hodnocení plnění úkolů zaměstnance
Posouzení úroveň kompetencí potřebných na příslušnou pozici
Cenný zdroj informací o motivaci zaměstnance a jeho názoru na práci šéfa i situaci ve firmě
Jednoduchý a efektivní systém hodnocení zaměstnanců včetně potřebné dokumentace
360° zpětná vazba
Forma hodnocení vedoucích
Hodnotitelem jen nadřízený manažer, sám pracovník, jeho kolegové a podřízení
Manažerská diagnostika
Komplexní diagnostika osobností i profesionální tendence manažerské práce
Kombinace diagnostických testů a dotazníků
Poskytne ucelený obrázek o silných i rozvojových stránkách manažera
Development centrum
Efektivní metoda
Zmapování stávající úrovně dovedností a rozvojového potenciálu zaměstnanců
Jedno až dvoudenní intenzivní program
Účastníci plní řadu písemných úkolů i praktických modelových situací
ANALÝZA
INFORMACE
VÝSTUPY
INTERPRETACE
DOPORUČENÍ
Poradenské služby se mohou týkat celé organizace, konkrétního oddělení nebo jednotlivce.
Psychická podpora zaměstnanců
Jak pomoci vašim lidem, aby lépe zvládli psychicky současnou situaci?
Jak podpořit vedoucí v komunikaci k lidem a rozvoji dobrých vztahů v aktuálně vypjaté době?
Jak udržet firemní kulturu a dobrou náladu?