Psychologické poradenství

pro zaměstnance

Pro koho je určena psychologická podpora

Pro zaměstnance v nesnázích krátkodobého i dlouhodobého charakteru. Zaměřuje se na překonání aktuálních psychických potíží zaměstnance.

Pro vedoucí, kteří jsou postaveni před problém, který potřebují s někým konzultovat.

Poradenství manažerské, rodinné, manželské, vztahové, v boji se závislostí, při úzkostech, poruchách příjmu potravy, výchovných problémech, v osobních problémech, při zvýšené pracovní zátěži či jiném stresu atd.

Co to přinese zaměstnavateli (firmě)

Jistotu, že se zaměstnanec v psychických potížích má na koho obrátit a nerozhodne se k radikálnímu řešení.

Kredit zaměstnavatele, který se stará o psychické zdraví svých zaměstnanců.

Jistotu v rozhodování na úrovni vyššího a střední managementu při řešení krizí a zvládání změn.

Snížení fluktuace zaměstnanců. Výpověď bývá často iracionální a unáhlenou formou uniku z problému.

Citlivý způsob outplacementu pro zaměstnance, kteří cítí dlouhodobou nespokojenost.

Proč NTI

Stabilní tým profesionálů. Koučové a psychoterapeuti jsou v rámci firemního rozvoje pravidelně trénováni a vzájemně si poskytují supervizi svých případů.  

Mnohaletá praxe ve firemním prostředí. Věnujeme se nejen koučinku a psychoterapii, ale konzultantství v oblasti managementu a firemní kultury.

Flexibilita a dostupnost. Poskytujeme individuální poradenství online i osobně v prostorách v centru Liberce. V naléhavých případech dokážeme realizovat konzultaci do 24 hodin. Standardní objednávací doba do psych. poradny je 2 měsíce.

Milan Kohout  terapeut a kouč

Ve své koučovací a terapeutické praxi integruji tři směry, které využívám podle zadání klienta. Základem mé práce je rozhovor s důrazem na trpělivé naslouchání, při kterém klient sám rozhoduje o tématech, tempu i hloubce. Ve firemním prostředí čerpám z mnohaleté konzultační praxe, díky které mám srovnání rozmanitých firemních kultur a třetím zdrojem jsou mé zkušenosti z vrcholového sportu, kolébky koučinku, ve kterém se pohybuji od roku 1995. 

Zkušenosti a praxe

Jak poradenství probíhá

Kolik poradenství stojí

Jak poradenství ve firmě zavést

Více

Více

Více

Naše zkušenosti

Psychologické poradenství jsme začali našim klientům poskytovat od roku 2015. Za těchto několik let jsme se nesetkali s tím, že by docházelo k přehnanému využití této služby. Naopak většinou se stává, že zaměstnanec, který se objedná je již ve velmi obtížné životní situaci a s objednáním dlouho váhá. V mnoha případech se podařilo zažehnat velmi osobní vážné problémy, které přesahovaly rozměr zaměstnavatel zaměstnanec.

Pro ilustraci: ze společnosti o přibližně pěti stech zaměstnancích využijí poradenství 2- 3 zaměstnanci měsíčně.