Bohdana vystudovala komunikační a mediální studia, má dvacetiletou praxi jako mentorka, lektorka a konzultantka. Získala profesní kvalifikaci MŠMT - Lektorka dalšího vzdělávání. Asociací institucí vzdělávání dospělých byla oceněna titulem Lektorka roku 2014. Absolvovala psychoterapeutický výcvik, výcvik mediátora a kurzy improvizace.
Dostala příležitost poznat komunikační procesy uvnitř mnoha společností, díky které dává důraz na osobní přístup k zaměstnancům. Jako trvalé řešení angažovanosti zaměstnanců vnímá firemní kulturu, která se odráží jako zrcadlo ven z firmy k zákazníkům a k veřejnosti. Za důležité považuje vědomé využití získaných komunikačních dovedností v praxi, proto své vzdělávací programy vede pomocí prožitků s AHA! momenty a konkrétními tématy cílové skupiny.
Za své motto považuje větu: „Komunikace znamená moc.“ Anthony Robbins.
O Bohdaně

- ZKUŠENOSTIObchod: 35 let. Řízení týmů: 15 let. Lektorování: 25 let. Eventy a koordinace akcí: 20 let. Mentoring: 10 let. Mediátor: v aktivním výcviku.
- VZDĚLÁNÍUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně: Marketingové a sociální komunikace (Bc.), Komunikační a mediální studia (Mgr.), MOSPRA: Marketing, PR a komunikace, Elio: psychoterapeutický výcvik Life Dynamic, Kateřina Bělková: Mediátor, Paleťáci: kurzy improvizace. Další rozvojové programy: Institut interní komunikace, KKiVi ad.
- REFERENCEMountfield, Kimberly Clark, Stellantis (Peugeot, Citroen, Opel, Fiat), Husqvarna - Gardena, Linet, Lesy České republiky, CEE logistics, F.X. Meiller, Ferona, Státní podnik Janské Lázně, Batist, Syntesia, Preciosa, Detecha, DPD, Eurovia, ČD Cargo, DAS, ČPP, Unipetrol, Český rozhlas, VZP, Melida (středisko Špindlerův Mlýn) ad.

- SPECIALIZACEBohdana se specializuje na budování firemní kultury. Sdílení poslání organizace, firemních a týmových hodnot. Interní i externí komunikaci považuje za základ úspěchu. Předcházením konfliktům pomocí pozitivní komunikace cílí na budování vztahů na pracovišti a angažovanost zaměstnanců. Jako mediátor se věnuje řešení konfliktů v praxi. V souvislosti s firemní kulturou a angažovaností zaměstnanců se zaměřuje i na jejich osobní rozvoj v oblastech plánování úspěchu, plánování času a práci s emocemi a stresem.
- PŘÍSTUPCílem je schopnost uplatnění získaných dovedností v praxi pracovní i osobní. Bohdana preferuje participativní a zážitkové formy vzdělávání, dává účastníkům prostor k učení pomocí didaktických her, cvičení a získávání názorů, postojů, úhlů pohledu a nápadů ostatních účastníků. Podstatou je reflexe, která vede k uvědomění, jak promítnout prvky hry a získané nápady do praxe.