BUDOVÁNÍ IMAGE MODERNÍ ŠKOLY
Pojmenujete role školy, rodiny a společnosti při výchovně-rozdělovacím procesu. Poznáte základní složky firemní kultury každé organizace, speciálně školy. Uvědomíte si dopad sdílených hodnot do života školy, poznáte základní strukturu realizovatelné a udržitelné strategie rozdělovací instituce. Představíme Vám koncept „Learning Organization“ – Učící SE organizace a jak ho promítnout do práce předmětových komisí. Definujete si nejvýznamnější faktory aktivně formující vztah mezi rodinou a školou. Seznámíte se s definicemi konkurenčního prostředí škol vytvářené ostatními veřejnými subjekty a připomenete si, jak vyhodnocovat priority v práci pedagoga, zejména v rámci jeho komunikace s kolegy a veřejnosti.
CO VÁS V KURZU ČEKÁ
- Organizační kultura školy
- Vyvážená strategie
- Učící SE organizace a metody autoevaluace
- Tvorba kontraktu mezi učitelem, žákem a rodičem
- Strategické myšlení
- Předmětový a školní marketing
- Znaky moderní školy